Stichting Sinterklaas Schijndel

Hallo allemaal en welkom op de website van Stichting Sinterklaas Schijndel. De voorbereidingen voor het Sinterklaasfeest zijn weer in volle gang! Het is dus slim om regelmatig te kijken voor het laatste nieuws en wat er weer aan leuke dingetjes bij zijn gekomen. Iedereen kan kijken, we zijn kindvriendelijk, zelfs voor de allerkleinste met filmpjes, liedjes, spelletjes, foto’s en kleurplaten. Alle informatie over de Sinterklaas activiteiten in Schijndel zijn natuurlijk ook op de site te vinden. Er gaat weer van alles gebeuren en het wordt weer een groot feest!

Stichting Sinterklaas Schijndel

Intocht

In het licht van de avondschemering zal voor de tweede keer in de Schijndelse geschiedenis Sinterklaas welkom geheten worden in de vooravond. Op zaterdag 16 november 2024 start de stoet om 17.45 uur bij de sporthal Dioscuren via de Pompstraat over de Markt achter de kerk om met daarna de receptie in de St Servatiuskerk.

Foto's van zaterdag 18 november 2023

Spectulaas

De show is ook dit jaar weer onderdeel van ‘Spectulaas’. Spectulaas is een combi van de woorden Spectrum en Sinterklaas. Spectulaas, het Sinterklaasattractiepark, wordt namelijk meer dan de show. Het wordt gecombineerd met een heuse pietenkermis. In het weekend van 23 en 24 november 2024 zal er een kermis opgebouwd worden op het voorplein van ’t Spectrum en nabij en in het pleincafé. Het gehele weekend mogen kinderen via muntjes gebruik maken van deze attracties en zullen daarbij begeleid worden door onze pieten. Tussendoor mogen ze gaan kijken naar 8 shows. De shows zijn in het Spectrum theater.

Het kermisterrein is voor iedereen gratis toegankelijk.

Foto's van zaterdag 25 november 2023Foto's van zondag 26 november 2023

Liedjes

Klik op een liedje om deze te kunnen luisteren. Veel plezier!

Kleurplaten

Klik op een kleurplaat om deze te kunnen printen. Veel kleurplezier!